expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
The motion pictures tell us the human story by overcoming the forms of the outer world,namely, space, time, and causality,
and by adjusting the events to the forms of the inner world,namely, attention, memory, imagination, and emotion.

Σκοπός του ιστολογίου

Στο ιστολόγιο αυτό επιχειρούμε να δείξουμε ότι ο κινηματογράφος έχει την δυνατότητα να σκέφτεται φιλοσοφικά και κυρίως να εμφανίζει το νόημα του οπτικά μέσα στις εικόνες. Η σύνθεση των εικόνων (που αφορούν την αίσθηση) και της σκέψης (που αφορά τη νόηση) γεννά τις κινηματογραφικές μορφές. Καλούμαστε να νιώσουμε τις κινηματογραφικές ταινίες και όχι απλώς να τις καταλάβουμε.

1.4.15

Memento (2000) - C. Nolan



Στα χαρτία, η αναζήτηση της αλήθειας απαιτεί αλτρουιστικό θάρρος και ενδύεται, με υψιπέτεια, τον μανδύα της αρετής. Στο Memento, μετριέται περισσότερο με γνώμονα -το όποιο- βάρος της προσωπικής σου ανάγκης και ένα θάρρος χωμάτινο και εγωιστικό, ανάμικτο με τον φόβο του τί θα αντικρύσεις και κυρίως τί θα πράξεις αν, στο τέλος, η εύρεση της αλήθειας απαιτεί τον δικό σου χαμό. Δεν θέλει να σε "εξαπατήσει" σαγηνευτίκα, δεν εγείρει διλήμματα ηθικής αποκατάστασης, δεν σου δίνει καν μια ιστορία για να θυμάσαι και να διηγείσαι. Θα σου "σακατέψει" το μυαλό, φυτεύοντάς σου από τη αρχή μια αγωνία που δεν αναβάλλεται, και στο τέλος την αίσθηση πως η αλήθεια είναι –σπανίως- λυτρωτική.  





Μια από τις πιο δυνατές fuck-with-your-mind ταινίες της προηγούμενης δεκαετίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...