expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
The motion pictures tell us the human story by overcoming the forms of the outer world,namely, space, time, and causality,
and by adjusting the events to the forms of the inner world,namely, attention, memory, imagination, and emotion.

Σκοπός του ιστολογίου

Στο ιστολόγιο αυτό επιχειρούμε να δείξουμε ότι ο κινηματογράφος έχει την δυνατότητα να σκέφτεται φιλοσοφικά και κυρίως να εμφανίζει το νόημα του οπτικά μέσα στις εικόνες. Η σύνθεση των εικόνων (που αφορούν την αίσθηση) και της σκέψης (που αφορά τη νόηση) γεννά τις κινηματογραφικές μορφές. Καλούμαστε να νιώσουμε τις κινηματογραφικές ταινίες και όχι απλώς να τις καταλάβουμε.

23.4.15

Mullholland Drive (2001) - David Lynch



To Mullholand Drive είναι ένα όνειρο μέσα σε μια ταινία και μια ταινία μέσα σε ένα όνειρο: ο κινηματογραφικός τρόπος και τόπος έκφρασης της μνήμης, της προσοχής και της επιθυμίας (και το ταυτόχρονο σμπαράλιασμα της ψυχανάλυσης). Κι όταν τελειώνει δεν ξέρεις τι να σκεφτείς και τι να υποθέσεις. Είσαι μόνον εσύ ηλίθιος ή μήπως και οι άλλοι δεν κατάλαβαν τίποτα;  Και έχει τόση σημασία τελικά να αποκωδικοποιήσεις την ταινία; Είναι τόσο σημαντικό να μπουν όλα σε μια σειρά και να δοθεί εξήγηση;. Ματαιοδοξία, φόνος, σεξ, λεφτά, ζήλια, υπάρχουν όλα.



Ο Λίντς ενσαρκώνει το δικαίωμα του κινηματογράφου να αποκαλείται 7η τέχνη -κι ως τέτοια είναι ανοικτή σε κάθε είδους (ασφαλούς) ανάλυσης και ερμηνείας- αλλά ζητά πρώτα απ όλα το ανεπιτήδευτο και άμεσο καλωσόρισμα αυτού που μας δίνεται και μας προτείνεται ως κινηματογραφική εμπειρία.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

ShareThis

comments powered by Disqus
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...